Sunday, August 30, 2009

[Aku Manusia Lemah]




MY FIRST ATTEMPT
AND I DON'T KNOW WHY I CHOOSE THIS SONG

aku manusia lemah
selalu terjatuh
berbeda aku darimu
kau berdiri teguh

aku serba tiada
aku kekurangan
dan bila kau tiba
aku hilang dari kewujudan

sempurnanya sifatmu
telusnya hatimu
jujurnya niatmu
tingginya kesabaranmu
lepaskanlah diriku
kerna aku tak
mampu tuk menanggung
sebuah cinta sempurna
darimu

darimu ohhh
darimu ohhh

bukan aku tak pernah
mengerti dirimu
ku sanjung setiap
kaya cinta kau berikan aku

hilangkan rasa itu
akhirkan semua
dan bila kau sedar
aku hilang
dari kewujudan

Ohhh


sempurnanya sifatmu
telusnya hatimu
jujurnya niatmu
tingginya kesabaranmu

lepaskanlah diriku
kerna aku tak
mampu tuk menanggung
sebuah cinta sempurna
darimu

darimu ohhh
darimu ohhh

P/S : MAYBE THIS SONG, REPRESENT ME
SMILEY :)

TANPA REDHA-NYA KITA HANYA INSAN BIASA YANG LEMAH

No comments:

Post a Comment

adakah ini yang dinamakan komen ?

Note: Only a member of this blog may post a comment.