Saturday, December 18, 2010

[Hari Ini Dalam Sejarah Dunia]

nak dijadikan cerita walaupun bukanlah satu cerita
atau
wanna be a story eventhough it's not a story\

maaf bahasa inggeris saya kelaut andaman

walaupun ceritanya bermula hari semalam , tapi saya tetap jugak nak hari ini kerana hari ini perlulah lebih baik dari semalam dan esok lebih baik dari hari ini , dan seterusnyer sampailah bila-2.

maka kenalilah mereka.




MUHAMMAD IZRAN BIN OTHMAN
4 TAHUN PADA 2010 AND 5 TAHUN PADA TAHUN 2011 
KIRE 5 TAHUN LA TAHUN DEPAN
SUKE BERLARI LARI BERKAKI AYAM


satu lagi cerita yang menarik tentang adik bongsu saya ialah, dia sering menggelarkan diri dia sebagai abang kepada sepupu saya yang kecil sekali yang telah lahir pada sebagai anak kepadanya. pabila ditanya anak siap, pasti dia berkata "anak abang" means anak dia.





MUHAMMAD ZARIF AZIB BIN SHAHARUDDIN
LAPAN HARIBULAN SEMBILAN TAHUN DUA RIBU SEPULUH

[ 08 / 09 / 10 ]


P/S: AKU MAHU TAHU YANG AKU SAYANG KALIAN.

No comments:

Post a Comment

adakah ini yang dinamakan komen ?

Note: Only a member of this blog may post a comment.