Tuesday, June 28, 2011

i hate u !

i hate u very damn fuckin much ! tak pernah aku jadi macam neyh , sakit hati , merana , tak puas hati , semuanya kerana "kau" , kau lah yang membuatkan diri aku tersekse , aku tau aku da lama tak pandang kau , tak sentuh kau , tapi kenape buat aku sampai macam neyh , sekarang neyh , aku da tak lalu nak pandang muke kau , tak ingin da aku tgk kau , meluat aku tgk kau , kau buat aku macam org bodoh , tade akal , tade pemikiran , ape salah aku , aku tak pernah ggu kau , aku belai kau , aku tak pernah pukul kau , aku jage kau elok2 , tapi neyh ke balasan untuk aku ? ini yang aku dapat ? nak ckp bodoh , da kat universiti , nak ckp cerdik , ntah la , aku susah btol nak paham ko neyh macam mane , nak paham kau pun aku boley jadi giler tau tak , otak aku serabut , n malam neyh aku nak luahkan segale2 yang aku tak puas hati ngan kau , tolong la , aku tau sebelom masuk sem 3 neyh aku da janji ngan diri aku , yang aku nak grap kau dalam dakapan ku , but ntah la , aku rase dah lemah , tak bermaya , aku rase kite da makin jauh , aku rase aku da taknak mesra2 ngan kau , tapi ape aku boley buat , aku terpakse jugak rapat ngan kau , TERPAKSA ! full stop !


I HATE U INVESTMENT !!!
BUT I WILL TRY TO LOVE U THIS SEM =)

No comments:

Post a Comment

adakah ini yang dinamakan komen ?

Note: Only a member of this blog may post a comment.