Sunday, October 23, 2011

hari sabtu

hari neyh sgt memenatkan , bgn je tido terus online , mane tau ade email2 yang penting , pastu terus serbu meja makan , lapar kot baru bgn tido , lagi pun meje makan ngan lappy dkt je , first skali kalau aku balik mesti ibu da siap2kan makan , lontong , ade 4 bungkus , 2 untuk adik2 aku , 2 untuk aku , hahaha , yela , aku neyh memang hantu makanan tu , kalau terbangun pagi2 mesti da keluar cari makanan tu . lagi satu , kalau aku balik , ibu mesti beli brg2 basah , nak suh aku masak la tu , mane taknyer , aku neyh cita2 dulu nak jadi chef , tapi tak kesampaian sbb ramai nak tgk aku jadi doktor , tapi akhirnyer aku amek DIPLOMA IN ESTATE MANAGEMENT . tape2 lupekan sume tu , sejarah je .


pas makan ibu call , ajak pegi tahlil nenek sedare , dgn pantasnyer aku mandi , time tu da dekat pukul 12 tgh hari kot , lambat an ? besela org bujang , tade org nak kejutkan , lagipun tgh cuti sem neyh , tade class , huuurreeeyyy . siap2 mandi sume , pakai baju , then start kete , tgh2 mengelamun tu teringat pulak , lesen kete da mati lor , tape , kering je , ini bandar aku yang punyer , ape ade hal ^_^

then , sampai sane , org da nak balik da , yela , tahlil start pukul 9 pagi , sape suh datang lambat , and sorry bukan sbb bgn lambat tau , sbb ibu keje , so bukan salah aku ^_^ pastu otw balik adik aku no 2 call , suh beli KFC pulak , alang2 da pg kfc , ibu pun beli la ayam mas skali , 2 ekor , aku makan sekor adik aku makan sekor , byk an kitorang makan ?


balik je , terus ratah , waahhhhh , best2 ^_^ lepas makan ape lagi exercise la , aku amek fixie , kayuh sampai berpeloh , puas2 , balik terus mandi .




pas isyak baru kuar , cari geng , tgh lepak2 , ade yang ajak pergi karok , ape lagi karok tepi tasik la , mmg bes , bwk lak lagu AISHITERU , CINTA KRISTAL ngan KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN . ramai kot yang tepuk mase aku nyanyi , kire power gak r kan , tapi yang tepuk sume beruk2 , unggas2 , ungke2 , burung2 , lalat2 , pijat2 , cacing2 n labi2 . hahaha , gurau2 . pas abes sume tu , balik la ke rumah idaman di KG BATU SATU , online then tulis post neyh , 6t kalau ade pape nak bgtau , nak ajak kuar ke , bgtau kat shoutbox ok , tgh cuti neyh ^_^

p/s : kawan tiade makne kalau tak diajak berjalan .


No comments:

Post a Comment

adakah ini yang dinamakan komen ?

Note: Only a member of this blog may post a comment.