Tuesday, May 10, 2011

matluthfi atau anwarhadi




yang mane satu terbaik ? boley buat pilihan tak ? okey honestly , aku rase masing2 ade karakter masing-masing , kite tak boley nak choose yang mane satu antare mereke adalah yang terbaik , kalau tye la korang-korang sume neyh an , mesti ade pendapat yang lain-lain , senang kalau nak ckp , ade diantarenyer yang pilih matluthfi dan ade yang pilih anwar hadi , tapi kalau aku la kan , aku pilih matluthfi sebab , hahaha ade kat bawah :

MATLUHFI :
yang pertame , aku nampak dalam perwatakan dye byk sense of humor , perasan tak ? perasankan .

yang kedue , dye neyh jenis sempoi , paling sempoi skali mase yang video name pun sampah i think . yang ayat dye , :
tapi bayangkanlah orang yang membongkokkan dirinya mengambil serpihan sampah itu adalah ibu kamu , " tapi mak aku dah takda " ,
mungkin bapa kamu ?
lokap .
hahahaha nampakkan kat situ , sempoi giler .

yang ketige , dye punyer video neyh kirenye macam ade jalan cerite an , bukan semua macam ckp straight je.

 okey kali neyh entri untuk matluthfi sahaja , untuk peminat anwarhadi , tgu post yag lagi satu ea , tapi tak tau bile , nice .


No comments:

Post a Comment

adakah ini yang dinamakan komen ?

Note: Only a member of this blog may post a comment.