Sunday, May 22, 2011

yeah , ari neyh aku kembali jadi ikram yang dulu

ramai yang tak tau an perangai aku mase dulu , aku tak macam skang , cume takyah la nak digembar gemburkan kat orang ramai , just wanna say yang rb pub and disco pernah jadi rumah pertame bg diriku , so disebabkan tension da ade beberape kejadian yang mengusutkan hidup aku , menjadikan hidupku tunggang langgang , membuat hatiku sakit , pedih , kecewa walaupun aku tahu dan sentiasa pikir positif ape yang dilakukan , but today and tonight , LANTAK lu orang nak pikir ape kerana AKU AKAN KEMBALI PADA KEHIDUPAN YANG LAMA , aku takkan jadi sebaik dulu , sesopan dulu , seramah dulu  ,serajin dulu , aku akan bertukar menjadi watak ANTAGONIS dalam kehidupanku sendiri , SEKIAN , jgn cube nak ubah :

" INI ADALAH DIRIKU YANG SEBENAR "

p/s : malam neyh malam untuk enjoy dan bersame "SYAITAN".

No comments:

Post a Comment

adakah ini yang dinamakan komen ?

Note: Only a member of this blog may post a comment.