Friday, May 6, 2011

ya allah


mengapakah hatiku tidak tenteram malam ini ya allah ,
berdebar2 tanpa henti ,
adakah kerana terlalu mengenang peristiwa lalu ya allah ,
aku tahu hanya padamu aku mengadu ya allah ,
tiada tempat untuk aku mengadu masalah ku selain kau ya allah ,
pulihkan semangat ku ya allah ,
lupakanlah aku terhadap masa silam ku ya allah ,
berikanlah ku petunjuk yang sempurna ya allah ,
kerana hanya padamu ku serahkan segalanya ,
cinta ku selembut sutera ,
menjadi saksi kasih ku pada mu ya allah ,
tiada dua hanyalah satu , kau yang ku cintai ,
walaupun beribu bintang di langit menghilang ,
tetap ku abdikan diri ini hanya pada mu ya allah ,
sesungguhnya kasih mu yang kekal abadi ,
tiada ganti , tidak ditandingi ,
dan aku bersumpah kepada mu ya allah ,
akan aku simpan segala kenangan silam dalam hati ini .
hanya kau dan aku sahaja yang mengetahui ,

BERTAPA BERDEBARNYA HATI INI .

No comments:

Post a Comment

adakah ini yang dinamakan komen ?

Note: Only a member of this blog may post a comment.