Sunday, May 22, 2011

TAK PERLU SAYE RASE !

perlu ke kite ingat kat seseorang kalau dye pun tak ingat kat kite , lupe siape kite . tak perlukan , so sape2 yang tak ingat kat aku or tak ingat siape aku , jgn haraplah aku nak ingat kat ko ye , sorry to say la ea , n aku pun tak ingin nak ingat lagi sape ko n ape kaitannyer ko ngan aku , fullstop .


oke la , just nak tye an , ape yang korang buat kalau orang tu tak ingat ko , lupe ke , ape ke , whatever . sedih an , nak2 pulak kalau dari dulu da rapat , or korang memang kapel . tapi tapela , nak buat camne an , lupekan jela , but aku nak bgtau satu je , skang neyh aku memang tengah pikir NEGATIVE kepade sesiape yang berkaitan or tidak berkaitan yang lupe akan kewujudan aku , jangan nak pakse aku pikir POSITIVE , sebab aku dah pikir macam-macam yang buruk tentang diri korang .


sebab ape ? sebab aku dah puas gembirekan orang , dah puas sedih sendiri , so skang neyh , aku nak orang lain yang sedih n aku boley gembire sebab dah lame aku tak pernah gembire untuk mengembirekan hati orang lain . perasankan ? ikotla , mulut aku , janji aku tak ckp pape yang boley menyakitkan hati aku , kalau hati korang sakit , terase , LANTAK la , n u DESERVED it .

No comments:

Post a Comment

adakah ini yang dinamakan komen ?

Note: Only a member of this blog may post a comment.